LUOTSI-SÄÄTIÖ HAKEE TOIMISTOPÄÄLLIKKÖÄ

Hämeenlinnan Seudun Työvalmennussäätiö Luotsi on yhteiskunnallinen yritys. Edistämme ja vahvistamme valmennuksen ja ohjauksen keinoin asiakkaiden osallisuutta, oppimista, työelämävalmiuksia ja työllistymistä arvoihimme perustuvia menetelmiä hyödyntäen. Tuotamme työvalmennusta ja työtoimintaa työttömille, nuorille, mielenterveyskuntoutujille ja kehitysvammaisille. Valmennuspäiviä vuoden aikana on noin 44 000 ja asiakkaita noin 500 vuodessa. Ohjaus- ja hallintohenkilöstöä säätiön palveluksessa on noin 40.

Nykyinen talous- ja hallintosihteerin tehtävä on osana Luotsi-säätiön organisaatiouudistusta muutettu toimistopäällikön tehtäväksi. Haemme tehtävään henkilöä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Toimistopäällikkö vastaa säätiön talouden suunnittelusta, seurannasta, talousarvion kokoamisesta ja tilinpäätöksen valmistelusta, asiakaspäivien seurannasta sekä henkilöstöasioista. Toimistopäällikkö on säätiön johtoryhmän jäsen, hän toimii hallinto- ja mediatiimin esimiehenä sekä toimitusjohtajan sijaisena.

Toimistopäällikön tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa sekä talous-, hallinto- ja johtamisosaamista ja kokemusta. Säätiö toimii laajassa yhteistyöverkostossa ja edellyttää toimistopäälliköltä sosiaali- ja terveyspalveluiden, koulutuspalveluiden, työllisyyspalveluiden ja niihin liittyvän sidosryhmätyön tuntemusta.

Toimistopäällikön odotetaan olevan yhteistyökykyinen, joustava ja erilaisia ihmisiä arvostava.

Työsuhde alkaa 1.3.2019 tai sopimuksen mukaan. Työsuhteen aluksi on 6 kuukauden koeaika.

Hakuaika päättyy 1.2.2019 klo 12:00.

Hakemukset sähköpostilla osoitteella terttu.iivonen@luotsisaatio.fi.

Esitä palkkatoiveesi hakemuksessasi.

Lisätietoja antavat toimitusjohtaja Heikki Rantala puh. 040 840 0726 sekä talous- ja hallintosihteeri Terttu Iivonen puh. 045 7730 4601.