RETKI TAMPEREELLE

Viisarin monitoimen miehet tekivät toukokuun viimeisenä päivänä retken Tampereelle.

Ohjelmaan kuului Minä ja Nieminen-duon tapaaminen ja Vapriikissa käynti.

Minä ja Nieminen tarjosi herkullista kakkua ja kahvia, hienoja alkudrinksuja unohtamatta. Duon kanssa katseltiin piakkoin julkaistava musiikkivideo, johon Monitoimen moniosaajat ovat toteuttaneet stop motion-tekniikalla upean videon. Muistoksi käynnistämme veimme heille itse tekemämme taulun, johon artistit on ikuistettu tanssin pyörteisiin.

Tästä lämminhenkisestä tapaamisesta saimme kotiin viemisiksi Minä ja Nieminen-duon Henrikalta ja Teemulta todella upeat Minä ja Nieminen-kangaskassit.

Matka jatkui kohti Vapriikin Jääkiekkomuseota, emmekä sinnekään menneet tyhjin käsin. Viemisinämme oli hieno kattaus HPK-tavaraa; HPK:n lahjoittama mestaruusmuki, HPK-retroviiri ja sokerina pohjalla Luotsin tietokonehuollon 3D-tulostimella tulostama HPK-logolla varustettu suodatinpussiteline. Oli siinä Vapriikin puolesta tuliaisia vastaanottaneella Helillä ihmettelemistä!

Jääkiekkomuseossa ykköskohde oli tietenkin ”poika”, jota hartaudella ihailtiin. Maalivahtihommiin pääsi tutustumaan kuten myös laukaisutaitoja testaamaan. Hyvin meni kiekot reppuun!

Hetkisen ehdimme tutustua myös pelimuseoon, jossa vanhan ajan flipperit olivat meidän porukan suosikkeja. Moni olisi halunnut ottaa sellaisen ihan kotiinsakin, mutta jätimme ne kuitenkin niille sijoilleen muidenkin ihasteltavaksi.

Ohessa kuvasatoa mukavasta päivästämme, kuvaajana Luotsin toimitusjohtaja Heikki Rantala.